23 May 2012

DEICHMANN'dan ayakkabı alma hatası...

Hani bir ayakkabı aldığınızda "güle güle giy ,ayağında paralansın" dileklerinde bulunur ya insanlar adettendir...
İşte bi dilek gerçeğe nasıl dönüşür bunu Deichmann ile test edip onaylayabilirsiniz.


10 kere bile giymeden bir ayakkabının iç topuk kısmı ve iç astarları bildiğiniz çürüme gibi açılır ayakkabıları alıp mağazanın yolunu tutarsınız hani tüketici haklarını yıllarınızı bu işe veren biri olarak dibine kadar biliyorsunuzdur ya ona güvenerek! İşte kazın ayağının öyle olmadığını mağazanın kapısından adım attığınız andan itibaren anlıyorsunuz. Görevli bir makbuz ile ayakkabıyı teslim almadan önce dil döküp " bence hiç yorulmayın bu kullanıcı hatası, merkez değişimi-iadeyi onaylamaz nasılsa, vermeyin boşuna ayakkabıları" der ve mal gibi kalırsınız yıllarca müşteri hizmetlerinde tüketici ile temsilcisi olduğunuz firma  arasında yetkili konumunda çalışıp müşteri memnuniyeti adına koca koca tırların garantiden değiştiğine şahit olurken 50-TL lik ayakkabıda o işin öyle olamayacağına aklınız bi türlü basmaz salak olur kalırsınız. "Siz hele bir gönderin yanıt gelsin, iade-değişim onaylanmazsa tüketici hakem heyetine giderim ben sorun değil" der bırakırsınız ayakkabılarınızı. 34 senedir ayağınıza ayakkabı giymediğiniz için ayakkabı giymesini bilmeyen cahilsinizdir, siz kim ayakkabı kullanmayı bilmek kim di mi? Kullanıcı hatası ne demekse? Ömrümde ayağıma ayakkabı geçirmedim ben ne anlarım ayakkabıdan!


Hayır yani pazardan 15-TL vererek aldığım 4 senedir tabiri caizse 7/24 giydiğim hala taş gibi olan babetlerimin o an o cümleleri duyarken ayağımda olması da ayrı bir ironi ya neyse...


Makbuzumu aldım 7 iş günü içinde gelecek olan yanıtı bekliyorum.


Deichman ve şikayet diye aratınca; "kullanıcı hatası olduğu için / üretim hatası olmadığı için üzülerek değişim-iade yapamıyoruz."  yanıtlarını görünce de gece gece çıldırdım ve bari bloguma yazayım içimi dökeyim biraz olsun da bu gece rahat uyuyayım dedim.


Aranızda Tüketici hakem heyetine Deichmann ile ilgili sorununu aktarıp değişim-iade konusunda olumlu bir sonuca ulaşan var mı? Varsa kaleye mum diker mi acaba ? Yoksa Deichmann tüketicisini aptal yerine koymayı alışkanlık haline getirdi de kimse itiraz etmiyor mu?

4 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Belikdüzü perlavista mağazasından nefret ediyorum, ben daha alırken nefret etmeye başladım allahtan o hatayı yapmadım.Çıktım mağazadan,kararımdan da çok memnunum.

Asortik Krep dedi ki...

Birde depremden sonra bana ulaşabilen ilk kişisin ailem dışında, sesini duymak çok güzeldi :))

Adsız dedi ki...

Bu kadar yüzlerce şikayetçi olan kişi varken daha hiç kimse ben heyete başvurdum şöyle oldu böyle oldu yazmamış tüketici hakkını aramazsa tabi ki Deichmann ve onun gibiler bizi de insan yerine koymaz

Adsız dedi ki...

Bu kadar yüzlerce şikayetçi olan kişi varken daha hiç kimse ben heyete başvurdum şöyle oldu böyle oldu yazmamış tüketici hakkını aramazsa tabi ki Deichmann ve onun gibiler bizi de insan yerine koymaz