4 Eyl 2009

Gidesim Var

Kaçıp gidesim var uzaklara.

Kaybolasım var belirsizliklerde...

En çok kendimden kaçıp gidesim var sanırım. Tek bir sırt çantasına üç beş parça eşya atıp mp3 çalarımı takıp kulaklarıma yollara düşesim var.

Kendimi götürmeden nasıl kaçabileceğimi ise henüz bilmiyorum ama...

O istasyon senin bu istasyon benim atlayıp bir trene yeni istasyonlarda inip, yeni şehirlerde gezesim var.

Sonrasında da kıyı şeridine inip sahil kasabalarında duraklayasım var.

En çokta kumsallarda çantamı yastık edip kendime akşam olunca yıldızlara bakarak rüyalara dalasım var.

Bi oldurun be...

1 yorum:

T.I dedi ki...

Yahu iyi güzel de bunlara gerek yok.
Tatile ihtiyacın var gibi geldi bana. Yazdığınızı kısmen yaptım diyebilirim.
Üniversitede okurken İnterrail yapmıştım. Tabi sizin gibi böyle pek hezeyan, alıp başımı gideyim zihniyetiyle değil. Benim olayım başka tabi.

Şiddetle tavsiye ederim. Ancak çok takmayın kafanıza. "alıp başını gitmek uzaklara" olaylarına fazla kapılmadan. Gezmek görmek iyidir.
bi tatil.